Consultancy

De Consultancy-afdeling helpt klanten bij het inzetten van de TOPdesk-software. Deze afdeling bestaat naast het Consultancyteam uit een Planning- en Customer Solutions-team. Planners zijn de schakel tussen klant en consultant: zij maken afspraken met de klant en coördineren het consultancytraject. Consultants zijn vervolgens verantwoordelijk voor de inrichting van de software zelf, maar ook voor de procesanalyse binnen een organisatie en het uitbrengen van advies over de procesinrichting. Wanneer blijkt dat er klantspecifieke oplossingen met betrekking tot de software nodig zijn, schiet het Customer Solutions-team te hulp. Samen zorgen zij voor de optimale ondersteuning van onze klanten.


TOPdesk heeft in acht landen een Consultancy-afdeling, maar klanten in veel meer landen. De kans bestaat dus ook dat je als consultant in het buitenland ingezet wordt. Bij Consultancy leer je veel over diverse bedrijven, doordat je bij talloze organisaties een kijkje in de keuken kunt nemen. Je wisselt kennis uit met je collega’s in binnen- en buitenland en is er altijd ruimte voor jouw initiatief. Je hebt daarnaast de vrijheid zelf sturing te geven aan je carrière: je kunt je als consultant bijvoorbeeld verdiepen in technischere vraagstukken of een bepaald type klant, of je kunt er juist voor kiezen je te richten op een rol als projectcoördinator.



Did you know

  • Wij allemaal verschillende studieachtergronden hebben?
  • … En dat interessante visies oplevert?
  • Wij elk jaar hoog scoren in het Klanttevredenheidsonderzoek?
  • Er ook internationale mogelijkheden zijn?

Vacancies at Consultancy:

IT Business consultant
Antwerpen  •  Consultancy  •  Full time

Junior IT consultant
Antwerpen  •  Starter  •  Full time  •  Consultancy

To the vacancies page


'Als consultant bij TOPdesk implementeer je niet alleen de tool, maar denk je ook mee met de klant over de processen binnen het bedrijf.'
Tom, afdeling Consultancy